vineri, 1 octombrie 2010

Octombrie ... reloaded

A mai trecut o vara, simt ca timpul trece prea repede, pe nesimtite, si iar este Octombrie. Iar ma simt inconjurata de frunze galbejite, de sentimentul bolnavicios ca vine iarna, o iarna anuntata cu surle si trambite pe la TV ca fiind una dintre cele mai geroase din ultimii ani.

Cateodata ma simt neputincioasa, as fi vrut sa am nasc intr-o tara unde clima sa fi fost mai blanda, sa fi fost caldut mai tot timpul anului. Da, unii vor tipa la mine ca e frumoasa si iarna si imi vor arucna in obraz avantajele anotimpului alb. Doar ca imi permit sa fiu egoista in privinta anotimpului alb, si voi declara ca nu-l prea vreau, poate doar asa o luna, maxim doua pe an, dar cu precizie de ceas elvetian sa dispara orice urma de iarna cat ai bate din palme. Sunt egoista in privinta asta si am sa argumentez prin simplul fapt ca eu sunt o persoana bolnavicioasa, cu un organism nu foarte puternic si un sistem imunitar cam la pamant, pe care il tarai de la o vara la alta. Imi place iarna si mie, dar doar cat sa ma duc la munte, sa respir aerul pur, sa simt zapada sub picioare, sa fac poze [multe, multe poze] ... si cam atat >:)

Imi place sa fiu egoista cateodata, mai ales in privinta lucrurilor care ma afecteaza direct, si nu-mi place sa fac compromisuri in privinta "egoismelor" mele ... am zis !!!

Niciun comentariu: