joi, 30 decembrie 2010

Dezamagire ...

Sunt intr-o stare de spirit destul de confuza ... intuitia mea a cam luat-o razna in ultimele cateva luni si se pare ca am acordat increderea mea cui nu trebuia, apoi au avut loc niste evenimente [in urma carora am avut de "pierdut" ceva drag mie] pe care nu le pot dovedi ca fiind autentice asa cum le vad eu in capul meu ... si se pare ca tot eu am pierdut pana la urma ... cel pe care il aveam langa mine nu a crezut de cuviinta sa creada in cuvintele mele, nu stiu ce impresie au avut asupra lui acuzele mele la adresa unor oameni care fac parte din grupul lui de amici ... experienta mea finala se va solda cu petrecerea trecerii dintre ani singura, departe de cel in care imi depusesem afectiunea in ultimele 8 luni, dar alaturi de amicii mai cei mai dragi, cei care m-au sustinut si m-au ajutat neconditionati de nimic altceva decat de afectiune ...

Fusesem avertizata la un moment dat ca aici se va ajunge si am suportat deja "I've told you so"-ul multora ... Well, life goes on and so are we ...

Singurul lucru pe care il pot spune acum este: "Let the New Year Party begin !!!"