miercuri, 3 iunie 2009

Mooving on to the next level ...




Ha, si cum mi-a mai trecut starea de melancolie, urmatorul nivel este desigur relaxarea pe muzica rock .... so, enjoy:

1. One Republic - Stop and Stare

2. Papa Roach - Last Resort

3. Korn - Freak on a leash

4. HIM - Gone with the Sin

5. Aerosmith - Crazy

6. Creed - My Sacrifice

7. Linkin Park - By Myself

8. Limp Bizkit - My Way

9. Manowar - Warriors of the world

10. Nickelback - How you remind me

Nu-i un top ten, dar ar putea deveni in 5 secunde melodii care m-ar face sa trec de la o dispozitie la alta ... sunt melodii pe care le-am ascultat cand am avut nervi si vroiam sa trec la ganduri mai roz, sau atunci cand am suferit din cauza cuiva, sau cand am vrut sa schimb stilul ... Mai sunt multe altele acolo de unde vin cele zece, dar prefer sa le tin pentru mine ... pentru moment ... you do get it?

Some things are better left in the dark pit where they came from in the first place ...

P.S.: Funny song: Zale - Rupem baraka ;;)

Niciun comentariu: