luni, 29 iunie 2009

Plicti ...




Inca o saptamana inceputa cu stangul ... poate o fi din cauza ca am dormit destul de putin week end-ul asta ... intre clatitele de sambata seara si gratarul de duminica, asezonata din plin cu ploaia torentiala care a tinut populatia in casa mai tot week end-ul .... am ascultat toata ziua sambata muzica marca MJ, pentru ca mie chiar mi-a placut de el, i-am ascultat muzica in copilarie, fredonam frecvent melodii de-ale lui ... chiar m-a surprins moartea lui, m-a afectat intr-un fel ...

Faceam sambata curat prin casa, si a mers la fix muzica lui MJ. Chiar si mama era incantata sa il asculte, se mira totusi ca nu auzise pe la noi muzica lui. Pe vremea casetelor audio, aveam o caseta originala cu el [cumparata de mama, care era fan inrait], si era mega-super ascultata prin '90 in casa la noi. A prins bine muzica lui si am constatat cu surprindere cat de bine suna si mixurile facute cu muzica lui.

Am deja ca sonerie in telefon "Thriller", si pentru back-up am "Bad" - ca un fan adevarat ce sunt :)

Niciun comentariu: