marți, 30 martie 2010

Ma' sis ..



Vara trecuta, in Delta fiind, ni s-a facut pofta de pepene. Plecasem la "shopping" cu sora mea: apa, bere, suc, usual stuff. Am vazut pe marginea drumului, intr-un sant sub un copac la umbra, un baiat - vindea pepeni. Sora mea e innebunita dupa pepene rosu si evident ca nu a putut rezista.
Se indrepta agale spre mormanul de pepeni, deja urmarind din priviri gramada cea mare pe marele verde pe il va cere. Se apropie de baiat si-i cere sfioasa:
- 2 kg, te rog ...
El, parca surprins de cererea ei:
- Pepene ???
Ea, deja iritata:
- Nu, mandarine !!!
El, cu ochii mari si uimiti:
- Pai, mandarine nu am ...
Ea, deja implicata in discutie mai mult decat se cerea:
- Normal ca pepene ... [ ~X( ]
Imi aduc si acum aminte cu placere de intamplarea asta, am ras atunci cu pofta pana au inceput sa ma doara obrajii, dar nici acum amintindu-mi de replicile respective nu sunt mai prejos ...

Sora mea, de plictiseala, nu iarta nimic cand devine acida, a avut prof bun [Gabitzu, alt acid convins =))], asa ca pazea ;))

Niciun comentariu: