miercuri, 4 august 2010

Pauza ... stop!



Ce inseamna "pauza" la barbati ??? Mi s-a propus o astfel de chestie pe motiv ca respectivul nu stia [pare-se ...] ceea ce vroia sau ce doreste de la viitor ... Pff, easy one ... "prietene, nici eu nu stiu ce vreau, dar asta "pauza" ti-o doresc pe perioada nedeterminata si cu amnezie in ceea ce ma priveste", cam asta a fost raspunsul meu ... cine naiba sa-i mai inteleaga, daca nici ei nu stiu ce vor, sau cel putin asa afirma ... Eu inclin sa cred ca respectivul eun fraierica ... acum, nu stiu ce boala gasesc eu mereu de ma atrag numai astia "total nepotrivitii", oi avea eu vreun magnet pentru sucker-i, sau am tatuat pe frunte [si nu acolo unde am .. >:)] vreun mesaj care straluceste doar pentru astia ...

Eh, la naiba, aceseta fiind spuse eu oricum am trecut peste aceasta experienta cu un pahar de sangria si o bere ... dar ma batuie amintirile trecutului, pline de chestii si mesaje, pe care le-as fi prins mai din timp [asta daca eram atenta la semne ... si eu nu prea eram ...] si i-as fi dat eu lui "pauza" pe motiv de "what the fuck am I doing with you ?!" ...

Da ... si acum - free and searchin', again ...

Niciun comentariu: