miercuri, 18 august 2010

Uimire ...



Uimire sau nu [pentru mine nu e deloc ceva la care nu ma asteptam ... ], primesc mesaj dupa 22 de zile de tacere de la "el": "Buna.sper k nu te deranjez.vroiam sa te salut si sa vad ce mai faci." Eu am raspuns a doua zi al pranz, sec: "Buna, bine fac ...", ca sa ma intrebe azi pe Mess daca ami sunt in concediu, ca ar dori sa iesim la o cafea sa discutam. Raspunsul meu: "vineri daca vrei, abia atunci revin la Ploiesti". Nici mai mult, nici mai putin.

Oare ce sa vrea?? Nu-i asa ca ma vrea inapoi [in "pauza" nu a gasit el pe nimeni la fel de ok si s-a gandit el asa, sa revina la mine =)) ] ?? Si acum urmeaza partea in care ma va "vraji" el pe mine cum ca se va schimba si alte balarii de genul. Well, eu nu mai am incredere in cineva care actioneaza asa cum a facut el.

Motivele invocate de el erau: diferentele dintre noi, faptul ca nu apucam sa ne vedem ami des [destul de puerile dupa cum se poate observa], si ale mele: faptul ca nu se implica, faptul ca nu comunica, faptul ca nu stie sa faca compromisuri intr-o relatie [ceva ce denota maturitate din partea mea, pentru ca eu a facut tot ceea ce el nu s-a sinchisit sa schimbe, deci am cam fost singura implicata intr-o relatie in doi]. Parerea mea: dupa o varsta, oamenii nu se mai schimba decat daca au un motiv bun [gen: oameni care se lasa de fumat, pentru ca sunt pe moarte tocmai din cauz afumatului excesiv] ...

Sa-l mai cred, sa nu-l mai cred ?! Clar NU !!! Dar il voi asculta cu atentie si ma voi decide atunci pe loc, ce-mi va dicta intuitia mea de "Peste" >:)

Niciun comentariu: