marți, 6 octombrie 2009

No Name ...



Azi-noapte a fost luna plina iar si m-am zvarcolit in pat exact ca un pui la rotisor [eu care dorm ca un butuc de lemn, cum pun capul pe perna, cum adorm, ajutata un pic si de antihistaminice evident]. Azi de dimineata cand m-am trezit ma simteam ciudat, ma deranja lumina neonului din baie, simteam ca orice imi cauzeza disconfort. Cand am privit in oglinda mi-am dat seama ca am iar conjunstivita [numai asta mai lipsea din peisaj :-s ]. Ma tot mancau ochii de cateva zile bune, dar am pus totul pe seama alergiilor [am crezut ca fac alergii la cosmetice, dar se pare ca uneori aparentele inseala :))]. Ce-i drept e drept: am tot stat in curent la tren in gara dimineata si la metrou in Bucuresti, dar nu am crezut ca sunt asa sensibiloasa si predispusa la conjunctivita la numai 2 luni dupa ce abia ma tratasem tot de asa ceva. Eh, e exact cum spune un amic: "Zambeste, maine s-ar putea sa fii shtirb!". Si cand te gandeai ca nimic nu poate fi mai rau, mai gandeste-te o data, sigur nu ai luat in calcul ceva ....

O melodie m-a ajutat zilele astea sa trec peste MEC: Rage Against the Machine - Killin' in the Name, ascultata la maximum evident. Mare minune daca nu surzesc de tanara. :)

Ok, destul cu povestitul si lamentarile si pe ziua de azi [boala Pestilor: sa se planga mereu, asta imi ofera mereu subiect pentru postarea mea de pe blog ;)) ] ... 'till next time ...

Niciun comentariu: