joi, 1 octombrie 2009

Beware ....



Yh, este deja OCTOMBRIE !!!! Afara este deja mult mai frig, si contrar aparentelor eu inca simt caldura verii se pare, azi sunt in pantaloni scurti si vreau sa sfidez vremea :).

Sunt si nervoasa, de ieri nimic nu-mi iese. Toti cei care mi-au iesit in cale au fost zdruncinati [nu puternic, ca nu-s chiar uragan] si au simtit ca e mai bine sa ma lase in pace. Chiar si la horoscop ma preveneau ca azi voi avea o stare de irascibilitate ridicata ... old news, eu eram de ieri pe picior de certa :))

Dar cum vremea de afara nu ajuta si cum iar suntem in MEC, o alta inchidere problematica .... ufff, numa' de munca si oras nu am eu chef ... voi avea parte de relaxare si aer curat saptamana viitoare, sper ... si dupa cum mi s-a promis si am fost amenintata, se pare ca ne vom si distra :)) s-o vad si pe asta [asta a fost reactia mea :P] ... acum sunt rautacioasa, dar astept cu nerabdare mica excursie :)

'Till next time, have fun and enjoy October !!!

P.S.: Poza, made by me, facuta acum 5 min de la geamul de langa biroul meu ... cam blurry, dar ma revansez eu odata si-odata ...

Niciun comentariu: