luni, 19 octombrie 2009

Plumb de Octombrie ...



De mult vroiam sa fac treaba asta - nu am apucat niciodata sa intru intr-un club de noapte ["Night Club" cum este cunoscut in popor] .. Acest fapt a fost schimbat sambata, cand am iesit in gasca mare in club. Acest club are si Night Club, de acolo iesind niste amici care luau parte la o petrecere a burlacilor. Intrebarea a fost simpla si la obiect: "Vii?", raspunsul la fel de simplu: "De ce nu ?!", si am intrat. Baietii [vreo 7 la numar] ma priveau, interesati fiind de reactiile mele. Eu am privit destul de curioasa tot ce se intampla acolo, pentru ca am avut parte si de o desfasurare de forte [faimosul dans la bara, cu tot dichisul]. Baietii ma intrebau frecvent cum mi se pare, pe toata durata "dansului". Eu am fost impasibila si total neimpresionata: "Nu au nimic din ceea ce eu nu am" [un raspuns socant si adevarat :)]. Acum pot spune ca am facut-o si pe asta, nu din curiozitate, ca fapt divers poate ...
Cand am iesit de acolo [eu fiind singura din grupul din club care a intrat la fetitze], un alt amic m-a certat ca am intrat singura acolo [fara el :))] si ca nu l-am luat si pe el.

Data viitoare va fi un club de gay - nici acolo nu am intrat niciodata si as vrea de curiozitate sa vad cum este intr-unul ... :P

Zilele astea imi voi implini un vis, vechi ce-i drept ... deja dorm cu greu cu gandul la el ... este vorba despre un aparat foto, evident :)

'Till next time, take care and dress according to your "soul" :)

Niciun comentariu: