luni, 28 septembrie 2009

A change ...




Totul a inceput Vineri, cu party-ul lui Octav [coleg de munca si amic], cu mica reuniune de prieteni, cu drumul lung spre casa la 2 dimineata, a continuat cu somnul pana tarziu de sambata [pana pe la 2 PM, asa cum eram eu obisnuita], filmele la Piciu', iesirea de sambata la Best, continuata cu dansul din Ice [nu am mai mers de mult in Ice, dar cum aveam chef de dans si de distractie, singura locatie mai de Doamne-ajuta din Ploiesti in materie de muzica house], fumul de il taiai cu drujba din club ne-a trimis spre case cu ochii inlacrimati, si totul s-a incheiat cu seara de Duminica - la teatru la piesa Tache, Ianche si Cadir [o piesa buna, btw]. Asta a fost week-end-ul meu intr-o fraza [lunga fraza stiu :))] ...

In week-end-ul asta am avut parte de galagie, de liniste si de hrana pentru suflet, un week-end deosebit se pare.

Am cunoscut in week-end-ul asta o tipa [daca se poate numi tipa], mai degraba o fetita [are 23 de ani] - maritata - care din exces de zel/"dragoste" pentru sotul ei il numea pe numele de familie. Stateam si ma gandeam ca mai stiu un caz - prietena tot de-a Dianei [caci asa se numea fetita in cauza], care vad casatoria ca pe o jucarie la care au acces.

Casatoria, dupa parerea mea [proprie si personala] ar trebui sa insemne mai mult decat doar ca porti numele omului care te-a cerut [in cazul Dianei - ce-o fi fost in capul baiatului aluia, numai Dumenzeu stie], implica mai multa responsabilitate, insa lucrurile traditionaliste se pare ca nu mai sunt la "moda" in randul generatiilor mai tinere si vad totul cu o superficialiatate greu de imaginat. Fata asta Diana, chiar dadea impresia ca daca ceva nu merge bine in casnicia ei cu sotul ei, putea apela oricand la mamica si la taticu' si se rezolva totul fara prea multa batatie de cap.

Oi fi eu mai de la Ploiesti [si e cald sub piatra, cum imi zic niste prieteni din Bucuresti], si nu stiu eu prea multe despre subiectul asta [poate in capul meu am o imagine despre cum ar trebui sa fie, si societatea moderna are nevoie de improvals], dar fetele de genul Dianei sunt tot mai des intalnite in ziua de azi.

Oke, destul, m-am ambalat destul din cauza unui subiect destul de sensibil in zilele noastre.

Am avut o dimineata plina de peripetii, trenul de Vatra iar avea intarziere inimaginala, am fugit la cel de Sighet, am facut o reuniune ad-hoc la gara, cu glumele de Luni de dimineata pe seama Maimutzei [Emi], care se agita iar peste masura [like always]. Sper sa fie o saptamana buna, chiar daca inceputul nu spune lucruri bune despre ea [btw, incepe MEC-ul, azi e WD-3] ... rapida si relatarea asta :)

Eh ... 'Till next time, take care and live your life like today would be your last day on Eart !!!

Niciun comentariu: