luni, 7 septembrie 2009

Life ....



Dah ... cam plouata si azi. Sunt si un pic demoralizata: the guy despre care cred eu ca este that guy, se pare ca nu considera ca eu as fi that girl, ceea ce il face in ochii mei un om slab, oricat de ok este el in general. Ma dezamageste inca un om, si nu numai asta, ci si faptul ca nu are curaj sa se decida, pentru ca el de fapt nu vrea o relatie ci vrea o zecime din ceea ce ar putea fi o relatie, daca se poate numi asa .... Ma oftica faptul ca barbatii [peste care am dat eu] nu au avut curajul sa lupte, sa iubeasca ... hmmm, si acum ceva timp consideram ca este problema la mine. Acum, cand a aparut un al doilea tip, interesat de persoana mea, ma simt ciudat, pentru ca tipul de care imi place mie nu poate sa gandeasca la fel despre viata de cuplu asa cum o face cel de-al doilea. Cu primul "unda" functioneaza la cote maxime, iar cu cel de-al doilea inca lucrez la capitolul "unda". Tin mult la "unda", primul o stie, profita uneori de faptul ca tin la el, dar vorba unui amic foarte bun [10x pentru vorbele bune de zilele astea, de cand tot sunt deprimata si pentru deschiderea ochilor larg], sunt "incurabila fara sanse de scapare". Stiu ca voi suferi din cauza faptului ca el este mofturos si se plictiseste repede de o persoana, dar nu pot sa nu sufar la gandul ca ne-ar fi bine impreuna, daca s-ar decide. Si aici, stiu, pierd eu timpul, iar el ma pierde pe mine cu ocazia asta.
Pentru ca mi-am descarcat iar sufletul aici, am simt un pic mai bine. NorishorulMeuPufos isi face datoria si accepta multe dintre gandurile mele cam "negre" in ultima vreme.

Bye 'till next time :)