vineri, 25 septembrie 2009

Guess who's back ... back again ...



Back@the office !!! I'm so happy !!! Am revenit in nebunia si galagia de la munca, aici unde ma simt in largul meu, printre colegii mei !!!! Ma simt si mult mai bine [Coldrex Rulezzzz !!!], desi am ramas cu unele sechele, gen urechi infundate si voce nazala ... dar, nah, cine ma "iubeste" ... ma place asa :)) [cum se spune in popor ;;) ]

Asteptam cu nerabdare week end-ul [si cred ca nu sunt singura]!!!!!!!

Atat pentru moment ... 'till next time, take care!!!

P.S.: Am facut azi un test pe Facebook, ceva despre analiza literelor care formeaza numele meu si a iesit ceva de genul: Optimista Alegre Noble Alegre .... intelegeti voi traducerea ... mi s-a parut interesant :) si cum ar zice un amic de-al meu: "Copiii din ziua de azi!" :))

Niciun comentariu: