vineri, 18 septembrie 2009

F is for Friday ...



Happy, happy, happy !!! E week end din nou ... oh, sunt atatea de spus/de scris ... nu am eu timp/chef/starea de spirit sa imi aduc aminte de tot si de toate, dar ... poate intr-o zi ma voi revolta [iar!!!] si voi face exces de cuvinte si voi spune cam tot ce am pe suflet [asta daca nu am facut-o deja, si am facut capul mare unor persoane mult prea dragi mie, care ma suporta cu tot cu debitul meu verbal ... thanks once again guys!!!] ...

Let's leave it like this for now and enjoy life minute by minute...

P.S.: Azi am primit un mail care m-a cam pus pe ganduri. La final era un mesaj care zicea asa:
"Viata e scurta, incalca regulile,
Invata sa:

ierti repede,
saruti lent,
iubesti cu adevarat,
rizi fara sa te cenzurezi,
si continua sa zimbesti, chiar daca o faci pt un motiv ciudat."
My message: DO THAT AND LOTS MORE, it may worth the effort!!!!

Niciun comentariu: