duminică, 13 septembrie 2009

Fire baby ...

Prima oara cand am calcat in Fire ... la inceput un picut cam prea incapator, iar pe masura ce orele treceau din ce in ce mai plin de iubitori ai genului [rock, evident] ... A fost o experienta interesanta [nu cred sa fi vazut atatia roackeri a un loc in toata viata mea :))], mai ales ca am stat exact langa boxele cele mai mari si am simtit din plin muzica [si la propriu si la figurat] ... Baietii au vrut sa ma testeze ~ sa recunosc o poza ~ doar ca eu, pentru a ma putea misca in voie [stiti voi, miscarea capului, chestii ...] am dar ochelarii jos de la ochi si nu m-am putut pronunta asupra personajului cu pricina. A trebuit sa ma duc pana mai aproape si nici asa fata aceea nu-mi spunea nimic - era vorba despre solistul trupei Judas Priest [pe care nu l-as fi nominalizat din simplul motiv ca nu stiam cine este in poza, eu nefiind o cunoscatoare a genului] ...

In esenta, m-am distrat nu fara mici "incidente" din partea celui numit intr-unul din postarile anterioare ca fiind the one [placute "incidentele" ;))], si nimic mai mult ... Poze ... maine, evident, acum sunt mult prea obosita si somnoroasa, si ma incearca o durere groaznica de gat [de la atata dat din cap :P] ...

C ya ..

Niciun comentariu: