marți, 22 septembrie 2009

Fall has come ...



A cam venit toamna, drept urmare am racit :)) Asa patesc mereu ... Se spune: "Toamna se numara bobocii", eu numar pliculetele de Coldrex pe care le beau :) Dar trebuie sa vad si partea buna a lucrurilor: vrand-nevrand zilele astea voi lucra de acasa si pot sa ma manifest in voie. Norocul meu se numeste BCP [Business Continuity Plan, ca nah, pe la noi totul este scris in acronime :P ]. Ma pregatesc intens pentru MEC cu o mica raceala, sa fie atmosfera mai plina de adrenalina :))

Desi iubesc zilele toride de vara, intr-un fel imi pare bine ca a venit toamna, cum eu sunt mai friguroasa de fel, abia asteptam sa imi imbrac bluzele cu maneca lunga. Acum miroase a toamna ... gerul de dimineata imi dovedeste ca zilele calduroase de vara sunt doar un vis frumos, frunzele cazute pe jos din cauza vantului involburat de toamna parca formeaza un covor pe strazi si alei ... Lumea a revenit la hainele cenusii, mohorate. Eu in schimb, chiar si azi, am haine in culori vii, haioase. Nu pot suporta [si nu am inteles niciodata de ce oamenii o data cu venirea toameni si iernii imbraca doar haine inchise la culoare] strazile pline de oameni gri, posomorati. Am luat-o pe aratura, asa-i? "Rau de tot" ar zice unii ... >:)

Revin eu cu un post mai bun, dar asta alta data. Azi am chef de stat in casa, la TV [clar desene animate pe Cartoon Network], cu nelipsitul Coldrex intr-o cana mare si aburinda, in tihna sa nu fac nimic, sa nu ma gandesc la nimic si sa lenevesc asa ...

'Till next time, take care ...

Niciun comentariu: