joi, 17 septembrie 2009

Life's full of s**t, and you are full of life ?!?



Ma tot gandeam zilele astea ca ar trebui sa consider trenul un mijloc prietenos de deplasare [avand in vedere ca 3 ore din viata mea le petrec in troleu/tren/metrou, procentul cel mai mare apartinand trenului :)], insa conditiile oferite de CFR-ul romanesc lasa de dorit. Niciodata nu mi-am exprimat frustrarile out loud [poate din cand in cand am mai expus problema vreunui controlor]. Am incercat sa nu ma afecteze lucruri de genul: tigani fara bilet care dau spaga la "nash" si au tupeu sa stea jos, iar tu care ai abonament stai in picioare pe culoar; rasunatoarele manele, zgariindu-mi urechile, puse de la telefon intr-un compartiment apropiat; mirosuri de ceapa, sunca si alte mancaruri consumate in genere dimineata [pe racoare :))], si multe altele. Insa poza de mai sus spune tot, cine a scris [desi sunt impotriva scrisurilor de genul] este un erou, si, evident merita pusa aici [poza ... ;))].
Cred ca sunt multi aceia care gandesc exact la fel ca si mine, si exact la fel ca si mine se simt neputinciosi. Stim ca degeaba facem reclamatii, ca dam banii aiurea pe niste hartiute, numite "abonamente" si ca hartiuta altora [pereferabil 5 RON] face legea in tren.
Yeah baby, I'm pissed off ...

But, 'till next time, take care!!!

Niciun comentariu: