luni, 30 noiembrie 2009

Fapte .. nu Vorbe ..



Totul a inceput acum 4 saptamani: am fost in Club si pentru ca era mult prea plin ne-am asezat la o masa care era ocupata pe jumatate ... de 2 baieti. Am dansat fara sa ne pese de ei. Ne si imprietenisem cu ei, printre noi se aflau fumatori, care [intamplator] nu aveau bricheta - cei 2 aveau brichete. Nimic deosebit pana aici. Spre "spartul targului", unul dintre cei 2 baieti s-a apropiat de una dintre fetele din grupul nostru si a vorbit ceva cu ea. Ea a ridicat din umeri. Nici pana aici nimic deosebit ... pana la momentul cand fata respectiva a vrut sa plece si a venit la mine si pe cand ma pupa de "la revedere" mi-a soptit ca baiatul respectiv ii spusese ca ii place de MINE ... Mi s-a parut destul de ciudat totul, eram imbracata sport [ca de obicei] si dupa parerea mea nu aveam nimic deosebit ce ar putea atrage privirile unui barbat ... Se pare ca m-am inselat si baiatul asta chiar a intrat in vorba cu mine ... A incercat pentru inceput sa-mi cumpere ceva de baut, cum am opus rezistenta, a insistat pe langa altcineva din grupul meu sa-i spuna ce am baut ... pana la urma a iesit invingator si mi-a adus [fara ca eu sa fi fost de acord] un pahar de .. El a incercat sa-mi afle si numarul de telefon, dar nu a avut succes la capitolul asta ...

A doua intamplare tine de faptul ce am tras curent si am facut nevralgie ... Am fost la doctor si mi-a dat CM .. Nimic deosebit pana aici ... Ma urc in tren [ma intalnisem cu o colega de naveta] si cum imi luasem laptopul sa "supraveghez" de acasa una-alta in zilele cat eram in CM, ma chinuiam sa-l urc in compartimentul special pentru bagaje. Langa noi un baiat, cu un ghiozdan asemanator cu al meu ... El avea ghizdanul deja sus ... se ridica la un moment dat sa isi ia laptopul, observ ghiozdanul, observ laptopul [erau aceeasi marca cu al meu, cel de la munca] ... El ne tot dadea ocheate, si era atent din cand in cand la conversatia noastra [ suntem amandoua in zodia Pesti, deci vorbarete nevoie mare] ... Ajungem in Ploiesti si se baga in seama cu noi, ca sa imi dau seama ca de fapt vroia sa ma agate ...

Am zis ca deja doua fapte de genul asta sunt un semn ... Data viitoare voi fi mai pe faza si o sa joc jocul asta :)

Funny sau nu, am sa incerc sa deschid ochii mai mult la tot ceea ce se intampla in jurul meu, mi-am promis ... sper doar sa ma tin de cuvant ...

'Till next time ... have fun and enjoy life !!!

Niciun comentariu: