marți, 17 noiembrie 2009

"Scrisoare de Dragoste"

"Si, uite, lumea merge mai departe fara tine, asa cum mergea si inainte si cum va merge intotdeauna, fara a se sinchisi de nimeni si de nimic, soarele rasare la fel cum face de milioane si milioane de ani, pamantul se roteste dupa cum a invatat de milioane si milioane de ani, si toata aceasta mecanica se repeta regulat si tacut, pana in vecii vecilor."

Cata dreptate exista in randurile de mai sus. Sunt copiate din romanul "Scrisoare de Dragoste" de Mihail Drumes, si reprezinta gandurile Andei, devenita pentru inceput Bradeanu, mai apoi Gherghel, apoi Apelevianu, personajul feminin al romanului lui Drumues.
Cartea asta m-a captivat, am citit-o pe nerasuflate, povestea de dragoste a celor doi - Anda si Dinu [Ghiocela si Ivar, cum se alintau ei] - este una tipica, care ilustreaza ce "batalie" se poate da in sufletul unui om care trebuie sa aleaga intre dragoste [ceea ce-l indeamna inima] si bani [indemnat de situatia materiala precara].
Da, zilele astea am citit pe rupte. Am avut timp, cu greu m-am putut concentra - acum m-am procopsit cu nevralgie pe partea stanga datorita curentului pe care il indur zilnic la gara si la metrou. Eh, nimic nou sub soare ... Faptul ca sunt mai mult decat o persoana senssibila e deja stiut si mult prea stiut de toti cunoscutii mei ... Se cam rade pe seama mea din cauza asta, dar asta e, nu pot schimba organismul meu "sensibilos" :)
Intentionez sa citesc "Elevul Dima dintr-a saptea", alt roman de-al lui Drumes, din cate am inteles la fel de bun si la fel de captivant. Timp am, acum astept sa imi treaca durerile ingrozitoare pe care le indur zilnic ...
Poze ... hmm, nu am mai facut ... mint - am facut saptamana trecuta la Polivalenta cand am fost cu Nicol, Blondu' si Licuriciu' la Gorillaz, Underworld si Dub Fire ... belea, atat pot spune ... ah, si Dub Fire asta e un semizeu in materie de muzica house ... sper sa mai am ocazia sa-l aud si sa dansez pe ritmul muzicii lui ... POzele sunt pe Facebook ... Acum astept cu nerabdare sa se decida trupa daca mergem la ATB in Kristal pe 27 Nov, si acolo sigur voi mai face un set de poze :)

Eh, 'till next time - have fun in the real world, day by day, minute by minute :)

Niciun comentariu: