joi, 26 noiembrie 2009

Nimic nou sub soare ...

Hey there ....

Dupa o saptamana de stat acasa, tot nici o schimbare: inca ma doare partea stanga, cu scurte momente de liniste. Partea buna este ca de aseara nu mai iau anti-inflamator, sunt pe picioarele mele. Partea rea - de ieri am iar conjunctivita [ :( ]. Nu stiu, simt ca nu mai scap ...Eh, toate trec .. sper ca voi ramane fara sechele dupa lunga perioada in care am fost bolnava ...

Nu am mai reusit sa fac poze, ma oftic la culme din cauza asta, dar, asta e ... am eu timp ....

Am inceput sa citesc in saptamana cat am stat acasa "Elevul Dima dintr-a saptea". Mi-am adus aminte detalii pe parcursul lecturii cartii, dar ajungand la final, mi s-a parut un pic SF ... fantasmagorice intampalrile prin care treceau ei, ca si elevi de liceu ... dar ce stiu eu .. daca as sta sa povestec unui necunoscut pe strada cam tot ce am patit eu anul asta [pataniile mele] nu cred ca m-ar crede ... asa ca, mai bine ma abtin de la comentarii ...

Am terminat-o cu bine cartea aceea, acum citesc sa ma relaxez "Rosu si Negru" de Stendhal, pe care se pare ca nu o voi termina niciodata. Tot timpul apare ceva ce ma impiedica sa citesc; ba unii au chef de vorba, ba mi se spune in tren "nu aprinde lumina", diverse ... O termin eu pe ea ... odata si-o data :)

Eh, destul pentru moment ... 'till next time, have fun and enjoy life !!!!

Niciun comentariu: