luni, 7 decembrie 2009

Alegem ..dar pe cine ?!



Mi s-a parut un mesaj cu "greutate" si am decis ca merita sa fie si aici. Votul de ieri pentru unii a contat prea putin, drept urmare nu s-au prezentat la urne, pentru altii prea important, drept urmare au platit oameni sa voteze dupa bunul lor plac, sau dupa cum le dicta culoarea politica, pe langa faptul ca toate partidele politice in timpul campaniei electorale au impartit in cartierele sarace pungi "cadou" drept spaga [as spune eu] in schimbul stampilei cu "VOTAT" acolo unde trebuia. Off, romanii nu au invatat nimic in toti acesti ani [cam 20 de numar] de la Revolutia din '89. Nici lipsurile indurate in perioada comunista, nici situatia fara de iesire din anii care au urmat Revolutiei nu i-au determinat sa puna stampila acolo unde ar fi putut conta pentru ei. Se pare ca in toate turele de alegeri prezindentiale, de atunci si pana acum, romanul a pus stampila in casuta partidului care a vrut numai votul lui, care nu i-a vazut interesul, ci si-a vazut interesul si omul ales, respectiv partidul lui au uitat ce au promis in campaniile electorale cu atat de multa ardoare.

Azi, s-au anuntat iar rezultatele unei noi astfel de campanii. Unul dintre oponenti, poate nu din cauza invidiei, poate pentru ca ar fi vrut sa fac ceva [desi in spatele lui sunt multi care il manau sau ii "cantau" sum sa "joace"] a dat azi publicitatii o scrisoare plina de mult adevar. Pentru a citi scrisoarea, apasa AICI.

Nimic mai mult nu voi adauga, toate sunt zadarnice. Nu conteaza unde am pus eu stampila, conteaza poate ca asteptarile mele sunt la fel de mari ca ale oricarui alt roman, ca as fi vrut sa se schimbe ceva in tara asta, insa inchid ochii, trag aer in piept si sper sa treaca repede cei 5 ani de mandat prezidential.

'Till next time, aveti grija ce alegeti cand alegeti si daca alegerea pe care o faceti este in interesul vostru ... :))

Niciun comentariu: