vineri, 25 decembrie 2009

Craciun Fericit ... cred ...



Daca ati fost cuminiti anul asta sigur v-a vizitat Mosul cu traista lui plina de cadouri, fie ca au fost ele materiale sau spirituale.

Eu am fost cuminte, dar nu am gasit nimic sub brad ... cred ca este din cauza ca nu am avut BRAD >:), pentru ca de cerut am cerut si eu ca tot omul: sanatate atat pentru mine [ca din asta duc lipsa mai tot timpul], cat si pentru apropiatii mei, fericire [mie nu-mi trebuie pretext pentru a zambi si pentru a fi optimista, apropiatii mei stiu], un An Nou mai bun, credite mai mici [nu pentru mine, ci pentru prietenii mei], sa ne iubim mai mult, sa fim mai buni unii cu altii ... stiti voi, nimicuri ... Am cerut toate astea, poate si pentru ca stiam ca de Craciun imi voi afce eu cadou si nu va trebui sa astept de la altii. Drept urmare mi-am facut un cadou material [care acum e mai ok, nu mai e inflamat si a inceput de ieri sa se cojeasca], pentru ca intotdeauna stiu ce vreau si pentru ca pot sa-mi fac singura [inca] cadouri. Pentru restul ii am pe cei din familia mea aproape, cat si un numar destul de mare de prieteni, care imi fac zilele mai frumoase, ma ajuta prin sprijinul oferit la bine si la greu, imi ridica moralul atunci cand eu sunt down, iar pentru toate astea trebuie sa le multumesc ca sunt acolo, pentru ca sunt ai mei, pentru ca ma suporta [nu sunt chiar asa de greu de suportat, mai ales cand ma apuca cheful de vorba >:)] .. Eh, gata, destul ca dupa vi se urca la cap :)

Pentru ei si pentru restul, un Craciun Fericit alaturi de cei dragi, cu fericire in suflet, cu masa imbelsugata si kilograme in plus cat mai putine :)

'Till next time, have fun and enjoy Christmas !!!!

Niciun comentariu: