luni, 11 ianuarie 2010

Brands that make me happy



Am realizat astazi ca sunt brand-uri pe piata care ma fac fericita, despre care nu am decat cuvinte de lauda. Am incercat sa fac o lista cu brand-urile care ma fac fericita [mi s-a parut funny ideea asta], si ce-a iesit?

Ma trezesc cu sunet de NOKIA, imi incalzesc apa intr-un fierbator BROWN, beau ness NESCAFE Gold, deschid frigiderul - ARCTIC - , imi iau lapte FULGA (albastru) cu niste cereale (no name de la KAUFLAND), ma spal pe dinti cu periuta mea AQUAFRESH, folosesc paste de dinti BLEND-A-MED, ma spal pe maini cu sapun DOVE, ma sterg pe un prosop IKEA, miros a DKNY Be Delicious, ma "intolesc" in ZARA/MANGO/PIMKIE/KENVELO/DIESEL/NIKE/PUMA/FOX, ma incalt cu NIKE/REBOOK/FILA, ies pe usa si numar minutele si secundele pana la reintoarcerea acasa cu SWATCH.

Si ele sunt doar o parte din brand-rile pe care le folosesc intr-o parte a unei zile obisnuite din viata mea :)
Brand-urile joaca un rol imens in viata oricui, in ziua de azi multe brand-uri sunt considerate "out of our lead" sau chiar "out of scope", fiind prea des asociate cocalarilor si pitzipoancelor. Eu cred ca hainele sunt intr-una nume fel si ele trezesc astfel de remarci pentru ca sunt asortate chicios, cu prost gust, in jdemii de culori total aiurea asortate. Sie u sunt genul de persoana care foloseste in vestimentatia zilnica mai mult de 2-3 culori [daca ai ami mult de 3 culori pe tine esti asociata unui "papagal"], inca incerc sa le asortez, sau sa fie cat de cat complementare, sa nu irita pupila omului privitor, sa fie o incantare cand te uiti la mine, si nu sa intorci din gest reflex capul.

Dar, cred ca este la mare cautare vorba aia din popor: "Gusturile oamenilor nu se discuta" ... si ar mai fi niste vorbe din popor, dar nu merita mentionate, poate doare intr-o discutie particulara ...

Eh, 'till next time, take care and be careful whatcha wearing, when you'll wear it and how you wear it :)

P.S.: Pic downloaded from my mighty friend - Google Images. \m/

Niciun comentariu: