sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Sick again ...



Ei, si cand credeam ca totul s-a sfarsit si sunt si eu un om sanatos, mi se demonstreaza ca mam cam inselat cand am batut trambitele victoriei. De ieri a inceput sa mi se umfle partea stanga a maselelor, pana sub ochi ... Sunt ca o mini gogosica, ce pot sa zic?! Am reluat anti-inflamatoarele si analgezicele [bine ca nu sunt alergica la ele, eu am ce am cu antibioticele] ... Luni ma voi duce la un dentist si voi vedea ce imi recomanda, dar pana atunci, inca 24 de ore de sufernta ..

Maine ar trebui sa invat, am un examen important marti, dar nu vad cum as putea sa ma concentrez pe treaba cu invatatul, chiar nu vad. Voi incerca ce-i drept sa fac un efort, si sa trec este chestiile esentiale, in speranta ca sunt si in test :)

Azi a fost o zi destul de ciudata, am dormit in cea mai mare parte a zilei si acum ca este seara, tot somnoroasa ma simt si parca as mai dormi un pic asa.

Nu im ramane decat sa va doresc "Noapte buna" si "vise pufoase", pentru ca stiu ca eu cu siguranta voi avea parte de asa ceva :)

Niciun comentariu: