marți, 14 aprilie 2009

Inca o zi de Marti ...




Mult blamata zi de Marti,

Sa fiu mai precisa a 15-a zi de Marti de la inceputul anului 2009, o zi innorata si cam pana la ora asta plina de peripetii nu tocmai placute. Dar sa lasam partea negativista a lucrurilor, pentru ca eu [inca] sunt o persoana optimista, care [inca] mai crede in zicala: "Un sut in fund reprezinta un pas inainte" ...

Am incercat sa aflu [ca o persoana curioasa care sunt] de la un prieten [la a carui parere inca tin] de ce anume in ziua de azi barbatul nu se mai tine de cuvant [asa cum o facea pe vremuri] atunci cand zice ceva, divers [nu conteaza daca este o promisiune sau doar o chestie zisa ca sa scape de exmplaru feminin pe care il are in fata :) ]. S-a lasat linisitea in conversatia noastra, semn ca nici el nu stie, sau as putea interpreta prin alta zicala: "Si tacerea este un raspuns" ...

Barbatii care inca au ceva de zis se gasesc [slava domnului] la orice colt de strada, dar barbatul care se tine de vorba zisa [ca sa nu zic iar cuvantul dat] nu stiu ce a patit? S-a emancipat? A vazut el ca nu tine treaba, a inceput sa ignore femeia care ii vorbeste cu patos pe o anumita tema [cu gandul al altceva, evident]? Raspunsul este simplu: da!!! Da ignora tot ce vine de la o alta persoana, pe o tonalitate a vocii mai ridicata decat a speciei sale [a se vedea, specia "barbat" =)) ], care oricum ii intra pe o ureche si iese pe alta ... Aduc in discutie acest subiect controversat pentru ca uneori si eu aplic cu succes acest "narav" [daca ii pot da numele asta] cand vine vorba de ce-mi spune mama atunci cand sunt preocupata de ale mele ganduri, mult prea departe de realitatea zilnica sau de moment. Am observat ca neatentia in conversatii o aplic si atunci cand sunt prin call-uri, conferinte si incep sa visez cu ochii deschisi. Am inceput sa nu mai blamez barbatii pentru diferitele naravuri [a se vedea naravuri ca fiind ceva de rau], sa incerc sa ii inteleg in diferitele situatii [lucru pe care il tot aplic de cativa ani buni, tot iesind mai mereu cu baietii]. Uneori am aversiune pentru partea feminina, mult prea pisicita, mult prea interesata de shopping, care se uita la un barbat doar daca amsina lui este un ultim model lansat la nivel mondial pe piata auto, femeia care nu are o parere despre nu stiu ce echipa de fotbal sau jucator din UEFA, sau care daca nu-i vorbesti de parfumuri/toale/pantofi/genti nu reprezinti un model de urmat. Am niste astfel de specimene pe la munca si cam stiu de ce barbatul uraste femeia "pitzipoanca" ...

Am cam deviat de la subiect, nu? Revenind, barbatul face uneori bine ca ne ignora, ca nu ne schimba subiectul [fapt ce ne-ar iriat mult peste masura]. Saracu' mai trebuie sa mai zica din cand in cand cate un "Da" [obligat de circumstante], numai ca femeia de langa el sa stie ca inca o asculta grijuliu ...

Eh, eu nu vreau langa mine un astfel de barbat: vreau unul care sa discute cu mine, chiar daca aduc vorba despre ulei de motor sau paste sau masini sau muzica sau carti sau what ever goes though my head at a certain moment [si mie imi trec multe prin cap ;;) ]. Sa am ce invata de la omul ala, sa-mi fie prieten, sa imi zica: "Buey, eu acum nu am chef de bla-bla-ul tau ...", sa ma trezeasca la realitate cu replici nu tocmai dure, sa stie sa savureze o cafea, un rasarit de soare si [proba de foc] sa se uite cu mien la desene animate!!!!

Hai ca iar am batut campii!!!! 'Till next time, take care!

Un comentariu:

Daniel Mihai spunea...

Raspunsul cu care iti eram dator:
http://ecstaticro.blogspot.com/2009/04/parol-si-totusi-cine-e-de-vina.html