joi, 16 aprilie 2009

Nu am cheeeeef azi .... nu am chef de nimic ...




Asa cum spuneau si cei de la "Vama veche" - nu prea am chef de nimic azi, soarele de afara indeamna la odihna, la un gratar in aer liber alaturi de gasca de prieteni, la un pescuit pe un mal de lac sau pur si simplu la o stare de vegetatie puturoasa, intr-un sezlong confortabil, pe marginea unei piscine ... evident, visez cu ochii deschisi si ar cam fi cazul sa ma trezesc din reverie ... nu de alta, dar sunt la serivici si mi-e sa nu raman cu sechele, de genul urmele tastelor laptop-ului pe frunte ;)) ...

Daca nu ati observat, va spun eu ... VINE VARA oameni buni, vine si nu o pandeste nimeni dupa colt sa-i puna piedica cu vreun val de frig ..... visez la o vacanta, undeva ferit de galagia infernului orasului, cu marea alaturi, cu scoica proverbiala "sa ma zgarie-n palma dreapta" si suc din belsug .... visez, da, inca imi permit, si nu, inca nu m-a zgaltait nimeni ... sau daca a facut-o, cred ca nu a facut treaba completa, pentru ca inca visez, visez cu ochii deschisi ....

Ah! iar s-a terminat melodia!!!

P.S.: Melodia = Vanessa da Mata - Ai, ai, ai (remix)

Un comentariu:

la mare ... sub clar de lunå spunea...

... eu voi incerca o evadere
pe la balea lac pe 1 mai :) ...
la ... binenteles ... ZAPADAaaaa
lasa sa mai astepte caldura,
sa mai stea oleaca ...