luni, 13 aprilie 2009

Zi de luni ... plictis si somnolenta la cote maxime ...




E o zi de luni, mult dispretuita zi de luni ...

Nimic nou, nimic vechi ... norocul meu este ca situatia a fost animata de colegii de pe echipa Spaniei care s-au intors din excursia lor de prin partile Timisoarei [cu ocol pe la Sibiu, Arad si altele]. Au adus marturie multe poze, povestiri nemuritoare, shotii si un bronz pe care nu il invidiez mai deloc. Ei mi-au salvat dimineata asta, m-au scos din starea de letargie in care cazusem. Am ras cu ei la micile lor glume si de pozele mult prea expresive ... Dar acum? Cine ma salveaza iar? Ca iar am picat in starea de plictis si somn?

Azi simt ca nu am noima ... am dormit in week-end cat pentru 3 oameni si tot resimt o oboseala acuta ... ascult muzica de cateva ore bune, poate-poate imi revin si re-devin eu [zambareata si vioaie], dar nici vremea de afara nu ajuta cu nimic ... O bomboana de la Brandusa si Camelia salveaza situatia, dar nah belea ... sunt bombo cu lichior ... ;;)

Cum azi sunt prietena cu Mos Ene inca de dimineata, inchei prin a spune ... "Noapte buna!!!" tuturor celor care ma urmaresc ...

P.S.: Blinky, astept cu nerabdare berea/sucul/vinul din Conaq ;))

Niciun comentariu: