marți, 7 aprilie 2009

Noapte de zbenguiala ...



Da, eu sunt ... zambareata ca de obicei, in club, unde am dansat si m-am distrat cu prietenii ... Mixa un amic de-al meu in Soviet [toti stiu de Soviet, mai ales daca esti tanar si mai ales daca esti iubitor de minimal], era sambata seara si cum iesisem in oras la un cico cu prietenii, am decis noi asa ca ar cam merge o zbenguiala din aia cum nu mai incercasem de mult ... Zis si facut [dupa lungi momente de nehotarare, balanta era "Conaq-Soviet" ... de sila, am ramas in Soviet], a mixat Flowrin si mai apoi Narcissa [ pe ea o stiu prin intermediul unor prieteni comuni] ... a fost o seara nebuna cum de mult nu mai avusesem [poza este marturie >-)] ... sa nu mai zic de mahmureala de a doua zi sau de durerea de cap de la faptul ca am dormit cateva ore ... eh, nimic fatal sau provocator de moarte [ca nah, nu a vazut nimeni rata innecata sau drac mort ;;) ] .... Si colac peste pupaza, duminica am fost sa ajut o prietena sa mute [din viitoarea casa] bibelouri si vase de bucatarie, pentru ca se vor muta [ea si prietenul ei] in casa noua, iar dupa m-am teleportat la un gratar la padure la Cocorastii Mislii. Am luat aer curat in plamani, am supervizat pregatirea gratarului si ulterior cea a carnii, am salivat [initial] si apoi "degustat" produsele preparate ...

Ce sa mai lungesc vorba, am avut un week-end incitat, plin de muzica buna, de mirosuri de gratar, de aer curat si fum cat sa-mi ajunga pentru multa vreme!!!

'Till next time ... kiss-kiss ...

Niciun comentariu: